Непродовольчі товари належної якості

Згідно 9-ої статті Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов вам за формою, габаритами, розміром або навіть кольором.

Але якщо аналогічного потрібного товару в магазині не виявилося, можна зробити наступне:

  • придбати на витрачену суму інші товари з цього магазину;
  • повернути свої гроші за товар;
  • попросити продавця проінформувати, коли з'явиться товар, який Вам підійде.

Варіант вибираєте ви. Але пам'ятайте, що ви не повинні при цьому користуватися товаром, який вам не підійшов.

Щоб повернути або обміняти товар, повинні бути дотримані умови його повернення:

  • товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували;
  • пройшло менше двох тижнів з моменту придбання товару;
  • є касовий або товарний чек.

Продовольчі товари належної якості

Продовольчі товари (зокрема: чай, кава або набори, які містять в собі чай або каву) належної якості обміну та поверненню не підлягають.

Товари неналежної якості

Перевіряйте всі товари при отриманні на відділенні Нової Пошти або доставці кур'єра в його присутності. При виявленні дефектів або пошкоджень упаковки необхідно це зафіксувати, зробивши фотографію на свій смартфон.

Оформити повернення Ви можете, зв'язавшись з нами:

  • по телефону: +380 (66) 743-20-51, +380 (97) 811-71-71
  • написати на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.